Wednesday, July 22, 2020

ריכוז - פעילות לישיבת צוות

2026

הרעיון הוא שניתן ליצור שיעור שבו הילדים נותנים לבינה מלאכותית משימה פרומט ויוצרים בעיות. 
ואז פותרים אותם. ומסבירים לחבר איף לפתור



1. דיון על המשולש : הורים מורים תלמידים. לעתים קרובות אנחנו פועלים מתוך מניעים כגון: לרצות תלמידים או לרצות הורים. אנחנו מתייחסים להצלחה של התלמידים כהוכחה לאיכות ההוראה שלנו. הבעיה בגישה הזו היא שאנחנו מורידים אחריות מהילדים. הדבר הנכון יותר והמרגיע יותר הוא פשוט ללמד איך שאנחנו מאמינים לנכון. יהיו ילדים שיתחברו יותר או פחות ויעריכו או פחות יעריכו וככה גם ההורים. התפקיד של המורה אינו לרצות או לגרום שיאהבו אותו אלא להוביל לערכים ולמורה שהוא מאמין בה.

אפשר להראות את הסרט : " Alternative math" /

2. מראים סרטון על דובי שמטפס. עם הילדים ניתן לדבר על מאמצים ב5 יח"ל. עם המורים וההורים ניתן לדבר על התפקיד שלנו לתת לילדים אחריות ולא לעזור. ניתן לספר גם את הסיפור של הילד הודי שעזר לפרפר לצאת. 


3. מראים את הסרט Modern Educayshun. דנים עם הילדים והמורים על האמת המתמטית לעומת המקצועות ההומניים.


הוראה פעילוה 

מצגת - הוראה פעילה והפחתת מעם  מצגת על חשיבות הפעלה של ילדים. תרבות הדיון. עבודה בנבחרת. 


היחס למבחנים





שיעור מתמטיקה אחרון

No comments:

Post a Comment

4 יחידות כיתה י

  ט עולים ל4 יח"ל פרופיל של תלמיד 4 יחידות מיומנויות אלגבריות דף מצויין של הדס כליפא על חיוביות ושליליות מבחני התיכון אלגברה כנושא שליש...