התהליך הבא נוצר על ידי התלמיד של כיתה ט ניצן גלזר. התלמיד הזה השתתף בתוכנית "אקדמיה בתיכון" ואמר שיש לו רעיון שלדעתו יפה ומקורי ללמד את המבוא לנגזרת. כיוון שבכיתה ט מותר לתלמידים להציג נושאים שהם רוצים נתתי לו להציג את הנושא (למרות שהוא לא נלמד בכיתה ט).
התלמיד מקשר בין הנגזרת למהירות הרגעית ולדעתי עושה את זה יפה מאוד. יש לציין שהכיתה היא כיתת עמט והיא לומדת פיזיקה ומכירה את הנוסחאות הבסיסיות שהתלמיד מסתמך עליהם.
אינני יודעת האם המערך מתאים לכל כיתה, והאם כדאי לעשות בו התאמות מיוחדות, מה שכן, השיעור עבר באווירה מאוד טובה, והיה ברור לתלמידים מה המוטיבציה.
No comments:
Post a Comment